Odlike automobila u gospodarskom vozilu

Pogon na prednje kotače, uzdignuti vozni položaj, napredno servo upravljanje i dovršeni dizajn karoserije... Transit Courier nudi posebno iskustvo vožnje kakvo od kombija ne bi očekivali. I izbor pogonskog sklopa je sličan kao kod automobila: birati možete između dizelskih i benzinskih motora, uključujući revolucionarni 1,0-litreni motor EcoBoost, te ručni i automatski mjenjač. Čak i kada je vozilo maksimalno natovareno, ECOnetic tehnologije doprinijet će naučinkovitijoj potrošnji goriva. 

  • Snaga

    Iskoristite svoj benzinski motor
    Novi 1,0-litreni 3-cilindarski benzinski motor EcoBoost sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem razvije 100 KS i 170 Nm okretaja. U kombinaciji s drugim tehnologijama za uštedu goriva, kao što je Auto-Start-Stop, ovaj nagrađeni motor jamči snagu, koju bi očekivali inače od običnog 1,6-litrenog motora, s time da postiže 24 % manju potrošnju i 25 % manju emisiju CO2, koje iznose svega 119 g/km. 

    Snažni i štedni dizel motori
    Ukoliko više volite dizel motore, birati možete između 1,5- i 1,6-litrenih dizel motora Duratorq TDCi: 75 KS, 185 Nm, 5-stupanjski ručni mjenjač, ili 95 KS, 230 Nm s 5- stupanjskim ručnim mjenjačem. Motori s 75 i 95 KS imaju i sustav Auto-Start-Stop (dodatna oprema), sustav za upravljanje akumulatora i pametno regenerativno punjenje. Motor s 95 KS sa sustavom Auto-Start-Stop sustavom za ograničenje brzine na 100 km/h ima i najnižu emisiju CO2 u svojem razredu, samo 97 g/km. 

  • Ekonomičnost

    Manja potrošnja goriva uz sustav Auto-Start-Stop
    Ova tehnologija, koja je na raspolaganju kao dodatna oprema, automatski zaustavi motor kada se vaš kombi zaustavi na semaforu ili u koloni.  Kada ste spremni za nastavak vožnje samo pritisnite kvačilo, odaberite prvu brzinu i sutav će ponovno upaliti vozilo. Auto-Start-Stop je izrazito učinkovit u gradu i na gradskim ulicama gdje smanjuje potrošnju goriva za do 10 % (gradska vožnja).

  • Upravljivost

    Za jednostavnu vožnju u svakom zavoju

    Okretajni krug je iznimno malen, svega 10,5 m i moguće ga je izvesti sa samo  2,6 okretaja volana iz jednog krajnjeg položaja u drugi. Rezultat: jednostavnije parkiranje u uskim prostorima i bolja okretljivost po uskim ulicama

Bookmark & Share