Glavna ekspanzija proizvodnje

Efikasnije proizvodne metode postupno su ukidale lokalna montažna postrojenja na Fordovim manjim europskim tržištima zbog većih proizvodnih jedinica koje su nacionalnu prodaju snadbijevale kompletnim vozilima.

 

1960. otvorene su nove tvornice u Halewoodu, Velika Britanija i Genk u Belgiji. Halewood je započeo proizvodnju Anglie 1962., a Genk je 1964. započeo proizvodnju Taunusa i potom Transita.

 

Daljnja ekspanzija uslijedila je otvaranjem Fordove tvornice u Njemačkoj, u Saarlouisu, sada domu Focusa ali u to vrijeme se tamo proizvodio Escort.

 

Nova tvornica za proizvodnju mjenjača otvorena je u Bordeauxu, a nova tvornica motora u Bridgendu, Wales, 1980. godine. Velika tvornica automobila otvorena je u Valenciji1976. da bi opsluživala rastuća južnoeuropska tržišta. Njen inicijalni proizvod je bio prvi Fordov mini automobil na prednji pogon, fenomenalno uspješna Fiesta.

 

I u slučaju Bordeauxa, a i Valencije, Ford je imao svojevrstan "povratak kući" jer je u Bordeauxu počela proizvodnja Forda 60 godina ranije, dok se u Španjolsku vratio prvi puta od Građanskog rata.

 

Slijedeća važno postrojenje otvoreno tijekom tog desetljeća i pola od glavne ekspanzije bio je Fordov najvažniji europski poligon za ispitavanje u Lommelu, Belgija. Kapaciteti u Lommelu postoje od 1965. i sadrže niz raznih testnih traka, od visokobrzinskih ograđenih ovalnih krugova gdje se automobil može voziti "hands off" pri brzini od 200 km/h, do "traka za torturu" napravljenih od šljunka, koje su uvjerljive kopije europskih najzahtjevnijih cesta. Lommel je 1970. dobio stepenaste brežuljke u nizinskim zemljama, namjenski sagrađenih prilikom "Lommel Alps" testa.

Bookmark & Share