Performanse uz koje ćete uživati; Učinkovitost koju ćete cijeniti.

Novog C-MAX-a i Grand C-MAX-a pokreću napredni i vrlo učinkoviti motori.

Benzinski ili dizel motor? Odabir je na vama. Motori raspolažu različitim kapacitetima i snagama, zato ćete vrlo lako pronaći odgovarajućega.

  • Snaga
    Iskoristite najbolje moguće svoj motor
    Revolucionarni 1-litreni 3-cilindrični benzinski motor EcoBoost razvija 125 KS, njegova emisija CO2 iznosi samo 117 za izvedbu Compact i samo 110 za izvedbuGrand. To je očekivana snaga za uobičajeni 1,6-litreni motor, s time da ovaj motor bilježi učinkovitiju potrošnju goriva i smanjenju emisiju CO2. Tri godine za redom imenovan je međunarodnim motorom godine. 1,0-litreni motor EcoBoost. Velika snaga motora, ekonomična potrošnja goriva.
    1,5-litreni benzinski motor EcoBoost je novost u obitelji motora EcoBoost. Motor je bio pametno smanjen iz 1,6-litrenog motora EcoBoost kako bi omogućio manje ispušnih plinova i ekonomičniju potrošnju, a bez da ugrozi snagu i performanse. Na odabir su: verzije sa 150 KS i automatskim mjenjačem, te 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili sa 180 KS i automatskim mjenjačem. 1,5-litreni motor EcoBoost: beskompromisna snaga i učinkovitost.
    Potpuno nove mogućnosti dizel motora
    1,5-litreni motor TDCi je potpuno novi motor. Bazira se na 1,6-litrenom motoru TDCi i nudi jednaku snagu u osnovnoj verziji s 95 KS, te povećanu snagu s 120 KS (uz prethodnih 115 KS). Time se povećava ekonomična potrošnja goriva i smanjuju se ispusti. Ovaj motor je trenutno na odabir sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, te kao izvedba s 120 KS i automatskim mjenjačem. 1,5-litreni dizelski motor TDCi: 120 KS i niska emisija CO2. Snaga dizel motora s niskom emisijom
    2,0-litreni dizel motor je također nov, može razviti 150 KS, a na odabir je sa automatskim 6-stupanjskim mjenjačem i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem odnosno automatskim mjenjačem s 170 KS. 2,0-litreni dizel motor TDCi za dodatnu snagu i najveću mjeru učinkovitosti.
  • Performase
    Precizno podešavanje ovjesa za sofisticiranu vožnju
    C-MAX ima potpuno novi stražnji ovjes s više članova. Ovaj napredni sustav je lagan i potpuno uglađen za agilno rukovanje, kontrolu i kvalitetu vožnje.
    Ručka mjenjača uz volan: uživajte u brzom mijenjanju s automatskim mjenjačem
    Pomične ručke uz volan automatskog mjenjača, koje se inače nalaze samo u izdržljivim sportskim automobilima, na izbor su i sa 6-stupanjskim automatskim mjenjačem kao i s mjenjačem PowerShift za sasvim novog C-MAXa. Ova tehnologija, koja dolazi iz svijeta auto utrka omogućava brzo i ugodno mijenjanje vrhovima prstiju. Kao što i samo ime kaže, ručke su namještene uz volan, a mogu biti i od velike koristi u vožnji kroz zavoje.
    Servovolan koji se odaziva na svaku situaciju
    Električni servovolan (EPAS) automatski se prilagođava brzini vozila i uvjetima u vožnji. Kod manjih brzina sustav olakšava okretanje volana i manevriranje je lakše. Kod većih brzina, kada je potreban veći nadzor, sustav brine za sigurnije upravljanje. EPAS u obzir uzima i bočni vjetar i druge uvjete u vožnji, a uz aktivni nadzor neravnina eliminira neželjeno tresenje volana.
  • Ekonomičnost
    Upotrijebite manje goriva uz Start-Stop sustav
    Kad vozilo miruje ispred semafora ili čekate u prometnom zastoju, uz pomoć ove tehnologije motor će se automatski isključiti (pritom i dalje osigurava opskrbu i rad bitnih elemenata, kao što su svjetla, klima, radio i Ford SYNC sustav). Kada želite krenuti dalje, pritisnite sklopku i odaberite prvu brzinu, odnosno kod automatskog mjenjača stisnite na papučicu za gas i sustav će ponovno pokrenuti motor. Start-Stop sustav posebno je učinkovit u gradskom prometu gdje uštedi do 10 % goriva (kod gradske vožnje).
    Učinkovitiji način za punjenje akumulatora
    Suprotno od uobičajenih sustava, pametno regenerativno punjenje akumulator puni sam, kada je to potrebno, i tako, koliko god je to moguće, izbjegne punjenje tijekom ubrzanja. Na taj način možete uštediti više goriva i dodatno smanjiti ispuste.
Bookmark & Share