Nevjerojatno štedljive performanse

Motori u potpuno novom Mondeu omogućuju iznimne performanse. Prilagođene postavke  suspenzije zajedno s nizom naprednih tehnologija jamče potpuni nadzor nad tom profinjenom snagom. Rezultat: ultratočno upravljanje u svakoj situaciji.

 

Performanse nadopunjava učinkovitost. Kombinacija sofisticiranog oblikovanja i naprednih inženjerskih rješenja omogućuje iznimno štedljivu potrošnju i male emisije CO2.

  • Snaga

    EcoBoost: najbolja djelotvornost motora

     
    Tri benzinska motora EcoBoost za iznimnu razinu performansi i štedljivu potrošnju rade s direktnim ubrizgavanjem goriva i turbopunjačem:
     • S 125 KM revolucionarnim (i više puta nagrađenim) trocilindarskim 1,0-litarskim EcoBoost motorom razvija snagu, koju bi inače očekivali kod uobičajenog 1,6-litarskog motora, samo što su potrošnja i emisije CO2 za oko 25 % manje.
     • Novi 1,5-litarski EcoBoost razvija 160 KM i troši 5,9 litara goriva na 100 km.
     • 2,0-litarski EcoBoost oduševljava zapanjujućom snagom 203 KM ili 240 KM, posebno usuglašeni zvučni "symposer" pak u kabini omogućuje uživanje u značajnom zvuku motora prilikom brzog ubrzavanja. 

    Paleta dizelskih pogona 


    Draži vam je dizelski motor? Potom odaberite jedan od motora 1.5 TDCi ili 2.0 TDCi. Oduševit će vas najnovijom tehnologijom za povećanje snage, okretajima i učinkovitosti uz smanjenje emisija. 2.0 TDCi (u ponudi 2015. godine) na raspolaganju je u tri različito snažne izvedbe, najjača među njima dolazi uz iznimno štedljivu potrošnju i manje ispuste, a dvostrukim turbopunjačem razvija zapanjujuće 210 KM. 

    Ultraučinkovite dizelske inačice ECOnetic


    Oba dizelska motora na raspolaganju su i u ECOnetic, koji daje dodatnu učinkovitost. Primjer: 1.5 TDCi ECOnetic (u ponudi 2015.) i 1.6 TDCi ECOnetic s emisijama CO2 94 g/km te 2.0 TDCi ECOnetic (u ponudi 2015.) s 150 KM i 180 KM s emisijama CO2 107 g/km.

     

    Ručni mjenjači usklađeni s motorom


    Na raspolaganju su dva 6-stupanjska ručna mjenjača. Lakši nadopunjava 1,0- i 1,5-litarske motore EcoBoost te 1,6-litarski dizelski motor. Drugi je prilagođen iznimnom broju okretaja, zato odlično nadopunjava motor 2.0 TDCi. 

    Napredni samostalni mjenjači

     
    Potpuno novi Mondeo na raspolaganju je s dva samostalna mjenjača. 6-stupanjski samostalni mjenjač, prilagođen velikom broju okretaja, na raspolaganju je s 1,5- i 2,0-litarskim motorom EcoBoost. Za prijenos snage motora 2.0 TDCi može se upotrijebiti i mjenjač Ford Powershift, koji prikladno samostalno ujedinjava nadzor ručnog mjenjača i omogućuje munjevito prebacivanje brzina i snagu koji najviše trebate. 

    Uživajte u prednostima hibridne električne tehnologije

     
    Kao što je to primjereno vozilu koje uvodi nove tehnologije, potpuno novi Mondeo je na raspolaganju i kao napredno hibridno električno vozilo (HEV) – prvo, koje Ford izrađuje u Europi. Ujedinjavanjem prednosti električnog i benzinskog pogona potpuno novi Mondeo Hybrid omogućuje uživanje u iznimnoj učinkovitosti i profinjenosti, a ujedno oduševljava performansama i  dosegom. Regenerativno kočenje, inovativni mjerač Smartgauge s "trenerom blokiranja" i drugi pametni sustavi pomoći će vam još bolje iskoristiti snagu i učinkovitost vozila. 

     

    Sustav koji uči kako bi vam uštedio gorivo


    EV+ nadopunjava GPS ugrađen u sustav Ford SYNC sofisticiranom programskom opremom, kako bi utvrdio i zapamtio česte ciljeve. Kada ste na određenoj udaljenosti od cilja gdje se često zaustavljate, auto će pokušati voziti samo električnim pogonom dok ne dođete na cilj.

     

  • Upravljanje

    Točno namještanje suspenzije za profinjenije vozilo

     

    Mondeo ima potpuno novu stražnju suspenziju s više članova. Taj napredni sustav je lagan, čvrst i potpuno usklađen za odličan odaziv, nadzor i kvalitetu vožnje. 

     

    Ručica mjenjača uz upravljač: uživajte u brzom mijenjanju brzina sa samostalnim mjenjačem


    Ručice mjenjača uz upravljač koje inače možemo naći samo u sportskim automobilima, na raspolaganju su kako sa 6-stupanjskim samostalnim mjenjačem, tako i s mjenjačem PowerShift za potpuno novi Mondeo. Ta tehnologija, koja dolazi iz svijeta utrka, omogućuje brzo i udobno mijenjanje brzina vršcima prstiju. I kao što već samo ime govori, ručice su namještene uz upravljač, tako da ih možete koristiti i u vožnji u zavojima. 

    Servovolan koji reagira na svaku situaciju


    Električni servovolan (EPAS) samostalno se prilagođava brzini vozila i uvjetima u vožnji. Prilikom manjih brzina sustav olakšava okretanje volana za jednostavnije manevriranje. Prilikom većih brzina, kada vam treba veći nadzor, sustav omogućuje čvršće upravljanje. U novi nadzor zanošenja EPAS uključuje i bočni vjetar i druge uvjete u vožnji, aktivni nadzor neravnina pak uklanja neželjene vibracije volana. 

    Trenutni prijem na promjenjivoj podlozi


    Sustav inteligentnog pogona na četiri kotača (IAWD)* u posve novom Mondeu u trenutku se odaziva i prilagođava promjenama podloge te usmjerava odgovarajući broj okretaja na pojedinim kotačima koji trebaju bolje prianjanje. Taj sofisticirani sustav koristi senzore i programsku opremu za proaktivno odlučivanje koliko snage usmjeriti pojedinoj osi prije nego što dođe do klizanja kotača. I budući da sustav radi "na zahtjev", aktivira se kada je to potrebno i štedi gorivo na manje zahtjevnim cestama.
  • Štedljivost

    Potrošite manje goriva sa Start-Stop sustavom 

     

    Kada vozilo miruje ispred semafora ili u slobodnom hodu čekate u prometnom zastoju, ova tehnologije može samostalno isključiti motor (pri tome i dalje jamči opskrbu i rad važnih elemenata kao što su reflektori, klimatski uređaj, radio i sustav Ford SYNC). Kada želite krenuti, pritisnite tipku i odaberite prvu brzinu ili uz korištenje mjenjača pritisnite na papučicu za plin i sustav će ponovno pokrenuti motor. Start-Stop sustav je posebno učinkovit u gradskom prometu gdje može uštedjeti 10 % goriva (u ciklusu s gradskom vožnjom). 

     

    Bolja aerodinamika za veću sigurnost


    U sporoj vožnji aktivna maska otvara letvice u maski za bolje hlađenje motora. Kada se brzina poveća, maska se samostalno zatvara tako da poboljšava aerodinamiku i štedi gorivo

    Učinkovitiji način za punjenje akumulatora


    Suprotno nego kod običnih sustava, pametno regenerativno punjenje akumulator puni samo kada je potrebno i izbjegava punjenje za vrijeme ubrzavanja, ako je to moguće. Tako možete sačuvati više goriva i dodatno smanjiti emisije.
Bookmark & Share