Motori i ovjesi

Izgled, zvuk i vožnja su ključni elementi zbog kojih možemo jako dobro osjetiti Mustang. Ford Mustang oduševljava svojom snagom, a profinjeno ugrađena šasija ispunit će očekivanja europskih vozača glede vozne dinamike.

 

Fordovom prestižnom 5,0-litrenom motoru V8 s više od 426 KS i 529 Nm okretaja, pridružio se i sasvim novi 2,3-litreni motor EcoBoost, koji Mustangu omogućava najmoderniju tehnologiju, jer usprkos učinkovitoj potrošnji goriva i manjim emisijama CO2, zajedno s turbo punjačem razvija kapacitete u skladu s očekivanjima europskih korisnika.  

 

“Motor EcoBoost sa širokom i ravnom krivuljom okretaja oduševit će vozača Mustanga upravo onda kada on to poželi – primjerice, kod ubrzanja prilikom pretjecanja ili u vožnji po vijugavim cestama i zavojima.” izjavio je Dave Pericak, glavni inženjer Mustanga.

 

Mustangov 2,3-litreni motor EcoBoost djeluje s neposrednim ubrizgavanjem, promijenjivim upravljanjem ventila i turbo punjačem, što mu osigurava iznimnu uporabnu izdržljivost. Jedinstveni  punjač i njegovo kućište omogućavaju vozne karakteristike u skladu s očekivanjima Mustanogovih vozača, jer motor postiže snagu veću od  309 KS i razvije 407 Nm okretaja. Ako je automobil opremljen automatskim mjenjačem, uz volan su smještene ručke za mijenjanje, pa vozač može birati između udobnosti i nadzora.

 

Novi Ford Mustang opremljen je sasvim novim sustavima prednjeg i stražnjeg ovjesa. Sprijeda novi opseg podokvira pomaže ojačati prednju strukturu, uz smanjenje mase, pružajući snažan temelj za predvidljiviju kontrolu upravljača što pogoduje lakšem upravljanju i sigurnijoj vožnji.

 

Novi MacPherson sustav ovjesa s duplim kuglastim zglobom također omogućuje upotrebu širih i snažnijih kočnica. Oba modela, Mustang sa 2,3-litrenim motorom EcoBoost i Mustang GT s motorom V8, za Europu će biti opremljena sa sportskim kočionim paketom sa serijski ugrađenim 19-colnim kotačima. 

Straga se nalazi u potpunosti neovisni stražnji ovjes. Geometrija, opruge, amortizeri i izolatori su posebno modificirani i podešeni za sportsku upotrebu te su prilagođeni za europske ceste i vrlo brzu vožnju. Novi aluminijski stražnji zglobovi pomoći će smanjiti neovješenu masu za stabilniju vožnju i rukovanje.  

Bookmark & Share