Potpuno nova Ford Kuga ima najnižu potrošnju goriva u klasi

# nova Kuga vozi gotovo 30% dulje, uz povećan domet za 28%

# prvo Fordovo vozilo koje se nudi kao hibrid, blagi hibrid i Plug-in Hybrid

# nova globalna fleksibilna arhitektura pogona donosi bolju potrošnju goriva

# vodeća učinkovitost u klasi

Potpuno nova Kuga Fordov je najelektrificiraniji model u povijesti koji se nudi kao hibrid, blagi hibrid i plug-in hibrid, a postiže i najnižu potrošnju goriva u klasi. Napredni pogonski agregati podržani su poboljšanom aerodinamikom te mjerama za smanjenje mase vozila. Osim što hibridna tehnologija osigurava najbolju potrošnju goriva, domet u potpuno električnom modu bez štetnih emisija je 72 km (prema NEDC-u).

Kod usporedbe pojedinačnih pogonskih sklopova s dosadašnjim motorizacijama, potrošnja goriva je poboljšana za 28 posto. Ako se odlučite za Plug-In Hybrid i vozite ga u potpuno električnom modu, prosječna potrošnja goriva poboljšana je za čak 31 posto. Kuga Plug-In Hybrid i Kuga EcoBlue Hybrid (48-voltni blagi hibrid) po prvi puta uvode elektrificirane pogonske sklopove u model Kuga. Na raspolaganju su vam i sofisticirani Ford EcoBlue dizelski i EcoBoost benzinski motori.

Ford Kuga prvi je SUV koji se temelji na globalnoj fleksibilnoj arhitekturi pogona na prednje kotače, a donosi bolju aerodinamiku, bolju potrošnju goriva i smanjenje mase koja je u usporedbi sa sličnim dosadašnjim modelima manja do 80 kg. Veće korištenje aluminija smanjilo je masu Kuge, u čemu aluminijski dijelovi ovjesa sami učestvuju sa 6,8 kg, kompozitno-aluminijski odbojnik dalje je donio uštedu od 6,1 kg i lakši kočioni sustav dodatno je još uštedio 0,8 kg.

Dodatne uštede na masi uključuju lakše tepihe, olakšane amortizere, a zvučnici audio sustava napravljeni su od lakog materijala. Aerodinamika je poboljšana optimiziranom zaštitom podvozja, brtvama na vratima te krovnim nosačima koji se lako sklapaju i doprinose ukupnom smanjenu otpora zraka od nevjerojatnih četiri posto.

# # #

Deklarirana potrošnja goriva/energije, emisije CO2 i domet na električnu energiju određuju se prema tehničkim zahtjevima i specifikacijama Europske uredbe (EZ) 715/2007 i (EU) 2017/1151 sa zadnjim izmjenama i dopunama. Lako vozilo odobreno korištenjem Svjetski usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) imat će podatke o potrošnji goriva/energije i emisiji CO2 za Novi europski ciklus vožnje (NEDC) i WLTP. WLTP će u potpunosti zamijeniti NEDC do kraja 2020. Primijenjeni standardni postupci ispitivanja omogućuju usporedbu između različitih tipova vozila i različitih proizvođača. Tijekom postupnog ukidanja NEDC-a, potrošnja goriva prema WLTP-u i emisije CO2 ponovno se koreliraju s NEDC-om. Neke će se vrijednosti razlikovati u odnosu na prethodnu uštedu goriva i emisije, jer su se neki elementi testova izmijenili, tako da bi isti automobil mogao imati različitu potrošnju goriva i emisiju CO2.