FORD MUSTANG MACH-E

POTPUNO ELEKTRIČNI FORD MUSTANG MACH-E DONOSI SNAGU, STIL I SLOBODU ZA NOVE GENERACIJE

# prvi put u posljednjih 55 godina, Ford proširuje Mustangovu gamu s potpuno električnim Mustangom Mach-E koji se pridružuje Mustangovom sportskom coupeu, kabrioletu i posebnim serijama te donosi potpuno novi infotainment i sustave povezivosti

# električni Mustang simbolizira početak Fordove elektrificirane ere; jedan je od 14 Fordovih elektrificiranih modela koji na tržište stižu do kraja 2020. godine

# svojom elegantnom siluetom i mišićavim linijama te uzbudljivim vozačkim svojstvima koja nude jedinstvenu voznu dinamiku i zvukove, Mustang Mach-E utjelovljuje pravi Mustangov duh

# Mustang Mach-E GT donosi uzbuđenja po kojima je Mustang poznat - do stotke sprinta za manje od 5 sekundi i nudi procijenjenih 465 KS i 830 Nm okretnog momenta

# električni pogonski sklop daje samopouzdanje s ciljanim dosegom vožnje od 600 km prema WLTP ciklusu vožnje. Ugrađena rješenja za punjenje usmjeravaju kupce prema javnim punionicama, preporučujući gdje puniti bateriju na putovanjima i pružajući pristup više od 125.000 FordPass lokacija za punjenje u 21 europskoj državi

Prvi put nakon 55 godina Ford širi Mustangovu obitelj i dovodi je u električno doba s novim Mustangom Mach-E, posve novim i potpuno električnim SUV modelom koji je nastao inspiriran istim idealima kao i najprodavaniji sportski coupe na svijetu.
Mustang predstavlja slobodu, napredak, brze performanse i dašak bunta. Danas, Mustang je spreman preispitati te ideje za moćnu električnu budućnost, sve zahtjevnije potrebe kupaca i napredne nadogradnje koje konstantno poboljšavaju vozilo.
"Na prvom Detroit Auto Showu u povijesti Henry Ford je rekao da radi na nečemu što bi moglo udariti poput munje", rekao je Bill Ford, izvršni predsjednik Ford Motor Company.
"To je bio Model-T. Danas, Ford Motor Company s ponosom predstavlja automobil koji iznova udara poput munje. Potpuno novi, potpuno električni - Mustang Mach-E. Brz je. Zabavan je. To je sloboda, za novu generaciju vlasnika Mustanga."

Ford je kroz proces razvoja Mustanga Mach-E u potpunosti bio usredotočen na potrebe i želje kupaca. Rezultat je uglađen i prelijep SUV, koji nudi živahnu vožnju i upravljivost, uz najsuvremeniju tehnologiju povezivosti koja Mustang Mach-E čini još boljim protekom vremena.

Kad stigne na tržište krajem 2020., Mustang Mach-E bit će dostupan sa standardnim baterijama i opcijskim baterijama produljenog raspona, uz pogon na stražnje kotače ili s pogonom na sve kotače, a pokretat će ga elektromotor sa stalnim magnetima. Opremljen s baterijom većeg kapaciteta i stražnjim pogonom, Mustang Mach-E ima ciljani doseg do 600 km u skladu s WLTP ciklusom mjerenja.1 Uz bateriju većeg kapaciteta i pogonom na sve kotače Mustang Mach-E će razvijati 337 KS i 565 Nm okretnog momenta. 2

Ford će također ponuditi i posebnu izvedbu - Mustang Mach-E GT koji će od 0-100 km/h ubrzavati za manje od 5 sekundi 2, a nudit će 465 KS i 830 Nm okretnog momenta. 2

"Mustang Mach-E je jedno od najuzbudljivijih vozila koje je Ford ikad predstavio", rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda. "Ovo električno vozilo je jedinstveno, ali još uvijek nepogrešivo Mustang, a dolazi baš u pravo vrijeme za kupce u Europi.

Performanse daju novo značenje riječi 'naelektrizirati'

Mustang Mach-E nudi tri jedinstvena načina vožnje - Bešumno, Angažirano i Razuzdano - svaki od njih nudi fino podešenu dinamiku vožnje upakiranu s izrazitim osjetilnim iskustvom. Značajke uključuju prilagođeni odziv vozila poput sportskijeg upravljanja, ambijentalno osvjetljenje, zvukove podešene za autentičan električni doživljaj i dinamične animacije koje su vezane za ponašanje u vožnji.
Kada se vozilo pokrene, pogon na sve kotače novog Mach-E modela primjenjuje okretni moment neovisno na prednjoj i stražnjoj osovini, kako bi se postiglo impresivno ubrzanje i poboljšano upravljanje u odnosu na model sa stražnjim pogonom. Ford je prilagodio ovaj sustav kako bi osigurao izvrsno prianjanje na cesti, rigorozno testirajući vozilo na vlažnom i snježnom terenu, kako bi se poboljšala trakcija na skliskoj podlozi.
"Bez obzira želite li zaista osjetiti njegove performanse ili tražite mirno iskustvo koje električna vozila mogu ponuditi, Mustang Mach-E koristi snagu elektrifikacije za stvaranje jedinstvenog vozačkog iskustva zadržavajući taj nepogrešivi Mustangov osjećaj slobode“, rekao je Ted Cannis, direktor Fordove poslovne jedinice globalna elektrifikacija.
Uz munjevito ubrzanje, Mustang Mach-E bit će dostupan uz potpuno nova Brembo aluminijska Flexira kočiona kliješta, koja održavaju funkcionalnost fiksne kočione čeljusti bez obzira na to što su dizajnirane u obliku plutajućih čeljusti. Mustang Mach-E GT opremljen je i sustavom prigušivanja MagneRide®, prilagodljivom tehnologijom ovjesa koja vozačima omogućuje uživanje u uzbudljivoj, ali i udobnoj vožnji.


Besprijekorna tehnologija koja se lako prilagođava vašem načinu života

Nova generacija Fordova komunikacijskog i zabavnog sustava SYNC® po prvi put će biti ugrađena u Mustang Mach-E. Uglađeno i moderno sučelje koristi umjetnu inteligenciju za brzo učenje želja vozača i s vremenom sustav postaje još bolji zahvaljujući ažuriranju. Nova generacija SYNC-ova 15,5-inčnog zaslona i jednostavnog sučelja odriče se kompliciranih izbornika što olakšava pristup značajkama dodirom kao i gestama povlačenja i štipanja, što će svim korisnicima pametnih telefona biti ugodno koristiti.
S povezivanjem temeljenim na oblaku (cloud) i razgovornim prepoznavanjem glasa, SYNC sustav nove generacije donosi dvostruku računalnu snagu u odnosu na SYNC 3, kako bi što brže i lakše pokrenuo navigaciju, glazbu i povezao pametni telefon s vozilom.
Sustav uvodi i bežičnu kompatibilnost s Apple CarPlay, Android Auto i AppLink aplikacijama s pametnih telefona i mobilnih uređaja.
"Sljedeća generacija SYNC-a aktivno vam se prilagođava čim ga počnete koristiti, brzo naučite svoje sklonosti i dajete personalizirane prijedloge", rekao je Darren Palmer, Fordov globalni direktor za električna vozila.
"Može predložiti odlazak u teretanu, ako, primjerice, nauči da su ponedjeljci dani vježbanja ili da nazovete kući ako to radite svaki dan nakon posla. Rezultat toga je pomoćnik i intuitivno i jasno sučelje povezano s oblakom. Zahvaljujući brzim ažuriranjima spremno je za budućnost."
Kako se SYNC sljedeće generacije razvija s ciljem boljeg služenja kupcima, Ford je Mustang Mach-E opremio sposobnošću da se kontinuirano poboljšava isporukom sigurnih nadogradnji putem WiFi konekcije koje mogu poboljšati performanse sustava.

Novi izgled i doživljaj Mustanga

Koristeći novu Fordovu arhitekturu za električna vozila koja bateriju stavlja u podvozje, Fordovi inženjeri i dizajneri uspjeli su stvoriti vozilo koje nije samo istinski Mustang, već i povećava prostor u SUV vozilu za pet putnika i prtljagu.
"Napredak u tehnologiji baterija bio je presudan za dolazak Mustang Mach-E-a koji je prostran i praktičan s prekrasnom siluetom i zabavnim karakterom u vožnji koji je toliko važan za naše kupce u Europi“, rekao je Ulrich Koesters, direktor elektrificiranih vozila europskog Forda.
Mustang Mach-E je odmah prepoznatljiv kao Mustang, zahvaljujući elementima poput dugog, moćnog poklopca motora, dizajna stražnjih vrata, agresivnih prednjih svjetala i stražnjih svjetala u tri reda koja su zaštitni znak Mustanga. Mudri dizajn i konstrukcija donose iznenađujuću prostranost na stražnjim sjedalima i prtljažniku.

Mustang Mach-E pod poklopcem motora skriva još jedno iznenađenje: veliki prostor za odlaganje stvari. Dodatnih 100 litara prostora za odlaganje dovoljno je da u njega spremite putnu torbu. A budući da prtljažni prostor ima odvod, prikladan je za pohranu mokre ili blatne odjeće, planinarskih čizama ili opreme za plažu nakon avanture.

Unutrašnjost Mustang Mach-E: Lebdeći svijet učinit će da se osjećate lagano i samopouzdano

Kako bi doista iskoristili dodatni prostor koji mu elektrifikacija pruža, Fordovi dizajneri intenzivno su surađivali s kupcima u svrhu njihovih želja za iskorištavanje prostora u kabini. Dizajniran u proporcijama SUV-a Mustang Mach-E može udobno u svoju kabinu smjestiti pet odraslih osoba, ostavljajući puno prostora za prijatelje, djecu i prtljagu.
Osim prednjeg prtljažnika, stražnji prtljažnik nudi 402 litre korisnog prostora. S oborenim stražnjim sjedalima Mustang Mach-E nudi 1420 litara prostora - više nego dovoljno mjesta za prtljagu, opremu za kampiranje ili bilo što drugo što se možda želite prevoziti.3

U unutrašnjosti Mustang Mach-E predstavlja spoj elegantnog, modernog dizajna i pametne funkcionalnosti. Dostupni premium B&O audio sustav uključuje zvučnike koji su integrirani s prednje strane iznad ventilacijskih otvora poput sound bara. Preklopni naslon za ruke ima i dodatnu funkciju kao pretinac za stvari. Tradicionalni znakovi dizajna Mustanga poput ploče s instrumentima s dvostrukom oblogom zaokružuju unutrašnjost.
Čak i dostupni panoramski fiksni stakleni krov ima tajnu: poseban stakleni premaz s infracrvenom zaštitom pomaže unutrašnjosti da bude hladnija ljeti, a toplija zimi. Uz to, unutarnji sloj između stakala pomaže u zaštiti od ultraljubičastih zraka.
Ograničena posebna serija prilikom lansiranja bit će dostupna uz bateriju za produženi doseg, pogon na sve kotače, ekskluzivnu boju Grabber Blue Metallic, panoramski krov pune dužine, kontrastnim prošivima na sjedalima i pločicom s oznakom "First Edition".
Konačno, ulazak i pokretanje vozila je jednostavno i bez napora uz tehnologiju 'Phone As A Key' ,4 koja će prvi put biti ugrađena u Mustang Mach-E. Pomoću Bluetooth-a vozilo može otkriti pametne telefone vozača dok se približavaju, otključati Mustang Mach-E i dopustiti im da započnu vožnju bez da vade telefone iz džepa ili da koriste ključ. Rezervni kôd može se unijeti na tipkovnicu na B-stupu radi otključavanja vozila, a poseban kôd na središnjem zaslonu osjetljivom na dodir kako biste pokrenuli vozilo u slučaju da se baterija vašeg telefona prazna.

Tehnologija baterija za punjenje strujom bez problema

Mustang Mach-E bit će dostupan sa standardnom litij-ionskom baterijom kapaciteta 75,7 kWh i baterijom s većim kapacitetom od 98,8 kWh s kojim ima ciljani domet do 600 km u opciji sa stražnjim pogonom.1

Ove napredne baterije sadrže 288 litij-ionskih ćelija u standardnom paketu kapaciteta 75,7 kWh i 376 litij-ionskih ćelija za specifikacije produženog dometa (98,8 kWh). Paketi baterija su smješteni u podnicu vozila između prednje i stražnje osovine vozila kako bi se maksimalno iskoristio prostor u kabini i istovremeno se doprinijelo boljoj voznoj dinamici s niskim težištem automobila. Baterije su testirane u ekstremnim uvjetima na temperaturama od minus 40 stupnjeva Celzijusovih.
Baterije su pričvršćene unutar vodootpornog kućišta obloženog zaštitom od apsorpcije sudara. Baterija koristi napredni sustav grijanja i hlađenja s aktivnom tekućinom za reguliranje temperatura za optimalne performanse u ekstremnim vremenskim uvjetima i za poboljšanje vremena punjenja.

Kako vlasnici električnih vozila obavljaju 80% svog punjenja kod kuće, Ford nudi rješenje uz Ford Connected Wallbox, isporučujući do pet puta veću snagu punjenja na tipičnoj kućnoj utičnici - što znači da kupci mogu dodati procijenjeni prosječni raspon od 62 km po satu punjenja, temeljeno na konfiguraciji pogonskog sklopa s produženim dometom.5

Fordov kabel za kućno punjenje, koji se isporučuje s vozilom, može dodati procijenjeni prosječni raspon od 14 km po satu punjenja koristeći tipičnu europsku utičnicu.5

Povezani navigacijski sustav identificirat će ažurirane javne lokacije za punjenje tijekom navoditi vlasnike na punjenje na najprikladnijim točkama u svakoj vožnji - a sve kako bi se osiguralo da ne moraju biti zabrinuti o dometu vozila.5 

Ford također omogućuje punjenje kod kuće ili u pokretu bez ikakvih problema pružajući više rješenja za punjenje u kućanstvu i pružajući korisnicima pristup mrežama za punjenje FordPass. U suradnji s NewMotion-om i korištenjem povezivanja koje isporučuje ugrađeni modem FordPass Connect, aplikacija FordPass kupcima će pružiti pristup najvećoj i brzo rastućoj europskoj mreži s više od 125.000 javnih postaja za punjenje u 21 državi.

Kupci će moći na jednostavan način koristiti punionice na mnogim tržištima, pokrećući i plaćajući usluge s jednog računa za pojednostavljeno vlasničko iskustvo.4

Fordov kabel za punjenje na javnim punionicama također se isporučuje s vozilom.

Ford je također osnivač i dionik u konzorciju IONITY, koji ima za cilj izgraditi 400 stanica za punjenje velike snage na ključnim europskim lokacijama do kraja 2020. godine. To omogućava značajno smanjenje vremena punjenja za sva električna vozila u usporedbi s postojećim sustavima - idealno za putovanja na dugim relacijama. S maksimalnom snagom punjenja od 150 kW, Mustang Mach-E s baterijom produženog dometa i pogonom na stražnjim kotačima može dodati raspon vožnje do 93 km u roku od samo 10 minuta punjenja na istosmjernoj postaji za brzo punjenje .5 

Procjenjuje se da se standardni Mustang Mach-E puni od 10 do 80 posto u približno 38 minuta dok se puni na istosmjernoj postaji za brzo punjenje.6

 

"Mustang Mach-E je početak nove ere za Ford i jako smo uzbuđeni što ćemo ga ponuditi europskim kupcima", rekao je Rowley.

"Ovo potpuno novo vozilo predstavlja puno više od vožnje s nultom emisijom: riječ je o iskustvu vožnje bez stresa i potpunoj bezbrižnosti za vlasnike svih električnih vozila."

# # #

1Deklarirana potrošnja goriva / energije, emisije CO2 i domet mjeri se u skladu s tehničkim zahtjevima i specifikacijama Europske uredbe (EZ) 715/2007 i (EC) 692/2008 sa zadnjim izmjenama i dopunama. Potrošnja goriva i emisija CO2 određeni su za varijantu vozila, a ne za jedan automobil. Primijenjeni standardni postupak ispitivanja omogućuje usporedbu između različitih tipova vozila i različitih proizvođača. Uz ekonomičnost u automobilu, ponašanje vozača kao i ostali netehnički čimbenici igraju ulogu u određivanju potrošnje goriva / energije, emisije CO2 i dometa automobila. CO2 je glavni staklenički plin odgovoran za globalno zagrijavanje.
Od 1. rujna 2017. određena nova vozila homologiraju se korištenjem Svjetski usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) prema (EU) 2017/1151 kad je zadnji put izmijenjen, što je novi, realističniji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i emisija CO2. Od 1. rujna 2018. WLTP je započeo zamjenu novog europskog ciklusa vožnje (NEDC), koji je testni postupak na zalazu. Tijekom postupnog isključivanja NEDC-a, potrošnja goriva i emisije CO2 prema WLTP-u ponovno se koreliraju u odnosu na NEDC. Neke će se razlike vidjeti u odnosu na prethodnu potrošnju goriva i emisije, jer su neki elementi testova izmijenjeni, tj. isti automobil može imati različitu potrošnju goriva i emisiju CO2.
2Temeljeno na proračunu proizvođača pomoću računalnih simulacija. Vaši rezultati mogu se razlikovati.
3Teret i nosivost ograničeni su masom i raspodjelom težine.
4Zahtjeva aktivaciju značajke.
5Ciljani domet i vrijeme punjenja temeljeno na simulacijama i računalnom izračunu proizvođača prema WLTP testnom ciklusu. Službeno homologirani podaci o energetskoj učinkovitosti bit će objavljeni prije početka prodaje. Brzina punjenja smanjuje se kako baterija dostiže puni kapacitet. Pojedinačni rezultati mogu se razlikovati ovisno o vršnom vremenu punjenja i stanju napunjenosti baterije. Stvarni domet vozila ovisi o uvjetima kao što su vremenske prilike, ponašanje u vožnji, održavanje vozila i starost litij-ionske baterije.
6Vrijeme punjenja na temelju računalnih simulacija proizvođača. Brzina punjenja smanjuje se kako baterija dostiže puni kapacitet. Vaši rezultati mogu se razlikovati ovisno o vršnom vremenu punjenja i stanju napunjenosti baterije.