# nova Ford Kuga dobila najvišu moguću ocjenu od 5 sigurnosnih zvjezdica na testiranju sigurnosti neovisne organizacije za ispitivanje sudara Euro NCAP

# razvijene dodatne Ford Co-Pilot360 tehnologije kako bi još efikasnije pomogle vozačima Kuge da izbjegnu nezgodne

# Ford Kuga dobila je 92 posto za sigurnost odraslih putnika i visokih 86 posto za zaštitu djece

# novi SUV Ford Explorer Plug-In Hybrid*** sa sedam sjedala također je dobio maksimalnu ocjenu sigurnosti od 5 Euro NCAP zvjezdica


Potpuno novi SUV Ford Kuga* dobio je najvišu moguću ocjenu od 5 zvjezdica na testiranju sigurnosti neovisne organizacije za ispitivanje sudara Euro NCAP. Kuga je dobila 92 posto za sigurnost odraslih putnika i maksimalne bodove za bočne udarce.
Kugina struktura je izrađena od čelika visoke čvrstoće u cijeloj karoseriji, a dizajneri su koristili inteligentna rješenja za bolju zaštitu od udara uključujući ultra-snažne 3D valjane čelične cijevi ugrađene u svaki A-stup i duž linije krova.

Dodatne Ford Co-Pilot360 tehnologije** razvijene kako bi pomogle vozačima Kuge da izbjegnu odvlačenje pažnje i nezgode uključuju:

  • Fordov sustav asistencije protiv sudara s detekcijom pješaka i biciklista predstavlja novu funkciju u raskrižju po prvi puta na europskom tržištu. Sustav može automatski primijeniti kočnice kako bi se izbjegla ili ublažila posljedica nezgoda ako vozač skreće presijecajući nadolazeći promet, ako procijeni da je sudar neizbježan.
  • Sustav zadržavanja u prometnom traku s prepoznavanjem ruba kolnika pomaže vozaču da sigurno vrati vozilo u sredinu prometnog traka ili dalje od ruba kolnika, stijene ili travnate površine nježnim zakretanjem upravljača.
  • Sustav zadržavanja prometnog traka s asistencijom za mrtvi kut, koja kombinira Fordov sustav Blind Spot Information System (BLIS) i Lane-Keeping System za praćenje vozačeva mrtvog kuta za vozila koja se približavaju odostraga na cestama s više prometnih trakova. Ako vozač signalizira promjenu traka ili upravljački sustav osjeti promjenu traka kad se drugo vozilo približava u njegov mrtvi kut, primjenjuje se usmjeravanje vozača kako bi upozorio na opasnost i obeshrabrio manevar. Ovaj sustav se prvi puta ugrađuje u Ford vozilo u Europi.
  • Sustav upozorenja na vozila koja prolaze iza automobila (Cross Traffic Alert), upozorava vozače o nadolazećem prometu prilikom izlaska s parkirnog mjesta kretanjem unatrag. Sustav može aktivirati kočnice kako bi izbjegao ili ublažio posljedice sudara ako vozač ne reagira na upozorenje.
  • Sustav izbjegavanja sudara (Evasive Steering Assist) stvoren je kako bi radio i u gradskom prometu i na autocestama. Koristeći radar i kameru za otkrivanje vozila koja se kreću sporije ili miruju pružajući upravljačku podršku vozaču u manevru kako bi se sudar izbjegao.
  • Upozorenje o pogrešnom smjeru (Wrong Way Alert), sustav koristi kameru postavljenu na vjetrobransko staklo i informacije iz navigacijskog sustava automobila kako bi vozačima pružilo zvučna i vizualna upozorenja ako naiđe na znak pogrešnog smjera na autocesti.
Fordov prilagodljivi sustav prednjeg osvjetljenja s prepoznavanjem svjetla iza zavoja, koji unaprijed prilagođava snop prednjeg svjetla za maksimalnu vidljivost u zavojima, raskrižjima i kružnim tokovima


U slučaju prometne nezgode, novi Sustav kočenja nakon sudara (Post collision braking) pomaže u smanjenju posljedica potencijalnog sekundarnog sudara automatskom primjenom umjerenog pritiska kočnica kada se otkrije prvotni sudar. Usporavanje vozila može potencijalno smanjiti ozljede putnika i daljnju štetu na vozilu.

Zaštita djece u novoj Ford Kugi također je dobila visoku ocjenu, dobivši 86 posto.
Prošloga mjeseca, novi SUV Ford Explorer Plug-In Hybrid*** sa sedam sjedala također je dobio maksimalnu ocjenu sigurnosti od 5 Euro NCAP zvjezdica. To je prvo Fordovo elektrificirano vozilo s maksimalnom sigurnosnom ocjenom u skladu s novim, strožim protokolima koji su u primjeni od prošle godine.


# # #

* Euro NCAP ocjena od 5 zvjezdica odnosi se na Kuga 2,0-litreni EcoBlue dizel (emisija CO2 od 127 g / km, ekonomičnost goriva od 4,8 l / 100 km NEDC), 1,5-litreni EcoBlue dizel (emisija CO2 od 109 g / km, gorivo učinkovitost od 4,2 l / 100 km NEDC) i 1,5-litreni EcoBoost benzin (emisija CO2 od 125 g / km, ekonomičnost goriva od 5,5 l / 100 km NEDC)

** Značajke pomoći vozaču nadopunjuju i ne zamjenjuju vozačku pažnju, prosuđivanje i potrebu za upravljanjem vozilom

*** Ford Explorer Plug-In Hybrid emisija CO2 od 66 g / km, ekonomičnost goriva od 2,9 l / 100 km NEDC

Deklarirana potrošnja goriva / energije, emisije CO2 i domet mjeri se u skladu s tehničkim zahtjevima i specifikacijama Europske uredbe (EZ) 715/2007 i (EC) 692/2008 sa zadnjim izmjenama i dopunama. Potrošnja goriva i emisija CO2 određeni su za varijantu vozila, a ne za jedan automobil. Primijenjeni standardni postupak ispitivanja omogućuje usporedbu između različitih tipova vozila i različitih proizvođača. Uz ekonomičnost u automobilu, ponašanje vozača kao i ostali netehnički čimbenici igraju ulogu u određivanju potrošnje goriva / energije, emisije CO2 i dometa automobila. CO2 je glavni staklenički plin odgovoran za globalno zagrijavanje.
Od 1. rujna 2017. određena nova vozila homologiraju se korištenjem Svjetski usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) prema (EU) 2017/1151 kad je zadnji put izmijenjen, što je novi, realističniji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i emisija CO2. Od 1. rujna 2018. WLTP je započeo zamjenu novog europskog ciklusa vožnje (NEDC), koji je testni postupak na zalazu. Tijekom postupnog isključivanja NEDC-a, potrošnja goriva i emisije CO2 prema WLTP-u ponovno se koreliraju u odnosu na NEDC. Neke će se razlike vidjeti u odnosu na prethodnu potrošnju goriva i emisije, jer su neki elementi testova izmijenjeni, tj. isti automobil može imati različitu potrošnju goriva i emisiju CO2.