Ford je započeo proizvodnju crossovera Puma - prvog od osam Fordovih elektrificiranih vozila koja na europsko tržište stižu ove godine

Prvi modeli Ford Pume sišli su s proizvodne linije u Fordovoj tvornici u rumunjskoj Craiovi. 48-voltni blagi hibrid (mild-hybrid) u Ford Pumi prvo je hibridno vozilo ikad proizvedeno u Rumunjskoj; investicija je vrijedna otprilike 200 milijuna eura. Inovativna Puma s beskompromisnom prostranošću prtljažnika koja je najbolja u klasi i komfornim značajkama jedan je od osam novih elektrificiranih modela koje će Ford predstaviti u Europi ove godine

Proizvodnja inovativnog i elektrificiranog novog Fordovog modela Puma započela je u vrhunskom Fordovom proizvodnom pogonu u rumunjskoj Craiovi, 8. listopada 2019.

Fordov novi kompaktni crossover inspiriran SUV vozilima u ponudi je uz naprednu Fordovu EcoBoost Hybrid 48-voltnu elektrificiranu pogonsku tehnologiju, tako da je Puma postala prvo hibridno vozilo koje se proizvodi u Rumunjskoj.

Ford je dodatno zaposlio 1700 ljudi i uložio 200 milijuna eura u proizvodni pogon u Craiovi za proizvodnju modela koji kombinira tehnologiju blagog hibrida (mild-hybrid) za bolju učinkovitost u potrošnji goriva, beskompromisnu prostranost prtljažnika koja je najbolja u klasi i zavodljivi stil. Ukupno je Ford u moderni proizvodni pogon u Craiovi uložio 1,5 milijardi eura od 2008. godine.

Nova Puma je jedan od osam elektrificiranih modela koje će Ford uvesti na europsko tržište ove godine. Ranije ove godine Ford je objavio da će svako novo putničko vozilo imati elektrificiranu verziju - blagi hibrid, full hibrid, plug-in hibrid ili električno vozilo - i tako ponuditi jednu od najopsežnijih proizvodnih automobilskih opcija za europske kupce. Ford očekuje da će elektrificirani pogonski agregati činiti više od polovice pogonskih jedinica u putničkim vozilima do kraja 2022. godine.

„Nova Puma predstavlja sljedeće poglavlje Fordove filozofije dizajna usmjerenog na ljude podižući kvalitetu, tehnološko bogatstvo i zabavu u vožnji koja čini prepoznatljiv Fordov DNK u Europi“, rekao je Stuart Rowley, predsjednik europskog Forda.

„Ne sumnjam da će Puma imati ogroman uspjeh širom Europe.“

Uz sofisticiranu blagu hibridnu tehnologiju, karizmatična nova Ford Puma nudi proporcije SUV-a koji će plijeniti poglede, praktičan prtljažni prostor od čak 456 litara koji uključuje i inovativni Ford MegaBox, tehnologije poput prilagodljivog tempomata sa Stop&Go funkcijom, prepoznavanja prometnih znakova ograničenja brzine i sustava zadržavanja u prometnom traku, kao i vrhunske komforne značajke poput sjedala s masažom lumbalnog dijela leđa koja se nude prvi put u Puminom segmentu.

Različite varijante uključuju sportsku verziju Puma ST-Line nadahnutu Ford Performance modelima i Puma Titanium X luksuznim paketom opreme, koji je predstavljen prvi put prošlog mjeseca na Salonu automobila u Frankfurtu.

Ford Puma se pridružuje širokoj liniji SUV i SUV-ovima inspiriranih crossover modela u Europi i od sada je dostupna za narudžbu.

Ford Romania zapošljava oko 6000 radnika, a osim nove Ford Pume u Craiovi se proizvodi Ford EcoSport, kao i Fordov dragulj - 1,0-litreni EcoBoost turbobenzinski motor koji je 11 puta proglašen međunarodnim motorom.

Početkom proizvodnje nove Pume, tvornica u Craiovi po prvi put paralelno proizvodi dva različita modela u isto vrijeme i tako donosi na tržište Fordov kompaktni SUV i kompaktni crossover model u najbrže rastućem segmentu u Europi prema JATO Dynamicsu:

  • Ford EcoSport CO2 emisije od 110-111 g/km, potrošnja goriva od 4,2 //100 km
  • Ford Puma EcoBoost Hybrid CO2 emisije od 99 g/km, potrošnja goriva od 4,3 l/100 km
*Deklarirana potrošnja goriva/energije, emisije CO2 i doseg električnog vozila mjeri se u skladu s tehničkim zahtjevima i specifikacijama Europske uredbe (EZ) 715/2007 i (EC) 692/2008 sa zadnjim izmjenama i dopunama. Potrošnja goriva i emisija CO2 određeni su za varijantu vozila, a ne za jedan automobil. Primijenjeni standardni postupak ispitivanja omogućuje usporedbu između različitih tipova vozila i različitih proizvođača. Uz učinkovitost goriva u automobilu, ponašanje vozača kao i ostali netehnički čimbenici igraju ulogu u određivanju potrošnje goriva / energije, emisije CO2 i dosega električnog automobila. CO2 je glavni staklenički plin odgovoran za globalno zagrijavanje.

Od 1. rujna 2017. određena nova vozila homologiraju se korištenjem Svjetski usklađenog postupka ispitivanja lakih vozila (WLTP) prema (EU) 2017/1151, što je novi, realističniji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i Emisija CO2. Od 1. rujna 2018. WLTP je započeo zamjenu novog europskog pogonskog ciklusa (NEDC). Tijekom postupnog isključivanja NEDC-a, potrošnja goriva WLTP i emisije CO2 ponovno se koreliraju s NEDC-om. Neka će se mjerenja razlikovati u odnosu na prethodnu potrošnju goriva i emisije, jer su neki elementi testova izmijenjeni, tj. isti automobil može imati različitu potrošnju goriva i emisiju CO2.

** Rezultati JATO Dynamics temelje se na informacijama koje pruža JATO Consult, tvrtka koja se bavi uslugom savjetovanja. Podaci se temelje na 27 europskih zemalja. Za više informacija posjetite www.jato.com.