Za nastale kvarove korisnik je dužan odmah, a najkasnije u roku od tri (3) radna dana prijaviti nastali kvar te omogućiti pregled oštećenog vozila u ovlaštenom Ford servisu.
Korisnik je nadalje dužan odmah poduzeti sve mjere radi otklanjanja i smanjenja štete, dok se vozilo ne izlaže daljnjim oštećenjima, a pridržavajući se pri tome uputa proizvođača vozila. Korisnik je dužan pružiti ovlaštenom Ford servisu sve podatke kojima raspolaže, a koji bi mogli biti potrebni za utvrđivanje uzroka, opsega i visine kvara.
Ukoliko korisnik propusti izvršiti svoje obaveze, isti je dužan nadoknaditi štetu koju Davatelj Produljenog jamstva može zbog toga pretrpjeti.
Evidencija servisiranja vozila u ovlaštenom Ford servisu i u predviđenom servisnom/vremenskom intervalu vrši se upisom u DSR.
Karoserija je pokrivena osnovnim Ford jamstvom. Pobrinite se da karoseriju redovito provjera ovlašteni Ford servis prema preporukama proizvođača.
Način popravka, kao i potrebne rezervne dijelove određuje odgovorna osoba ovlaštenog Ford servisa, poštujući sve standardne i normative definirane od strane proizvođača vozila.
Ako se problem ne može riješiti na cesti, možemo
prema vlastitom nahođenju, organizirati i platiti vuču vašeg vozila do najbližeg Ford ovlaštenog servisa.
Ako vozilo ne može biti popravljeno isti dan, možemo ponuditi jedno od sljedećeg:
a) ZAMJENSKO VOZILO
Pod uvjetom da je vozilo odvučeno od strane Ford Mobilna Asistencija, možemo prema vlastitom nahođenju, organizirati zamjensko vozilo u trajanju od dva radna dana, dok je vozilo na popravku.
Davatelj usluge morat će vidjeti valjanu vozačku dozvolu i morat ćete ostaviti polog putem kreditne kartice. Imajte na umu da ne možemo jamčiti dostupnost vozila s dodacima kao što su krovni
nosači, kuke i sl.
b) NASTAVAK PUTOVANJA
Ako je vozilo ostalo nepokretno na putu do vašeg planiranog odredišta, vaše vozilo je odvezeno u Ford ovlašteni servis i popravak ne može biti dovršen isti dan, vi moguće želite nastaviti svoje izvorno putovanje. Možemo, prema vlastitom nahođenju, organizirati i platiti razumne putne troškove za vas i vaše putnike. Za kvarove nastale izvan teritorija Republike Hrvatske primijenit će se
sljedeća procedura:
a) korisnik je dužan prijaviti vrstu kvara, lokaciju vozila te broj šasije vozila u trenutku nastanka kvara na broj telefona Ford mobilnog jamstva u inozemstvu +(385) 1 46 40 141
b) ukoliko kvar na vozilu u produljenom jamstvu nije prijavljen isključivo na način kao što je navedeno u točki a), davatelj usluge mobilne asistencije neće smatrati obaveznim obeštetiti korisnika neovisno o tome što vozilo ima valjano produljeno jamstvo.